Politicians know what is happening but refuse to tell the public

A sleepy West has suddenly woken up in a dark alley with three big guys- Iran, Russia and China- who hate our guts.
Israel is now waging a war for its very survival. We might actually be in the midst of a hurricane and this is part of the reason for the outrage over the casualties in Gaza. War is not a game of football, it spills off the field and innocents are tragically caught up. Hamas use their own people as human shields. The Israeli Defense warn civilians to flee before it launches an attack.
We are learning fast never to underestimate the confusion caused by a combination of fuddled goodwill and a complete lack of historical knowledge.
It isn't a war between Israel and Hamas, it is much wider. Iran spent months training the Hamas terrorists. Dozens of American troops have already been injured by drone attacks in Syria.
This is theological and religion war.
So, the West will make pretend policies pretending solutions to pretend  problems.
The Obama administration decided the best way to deal with the Iranians was to gently stroke them. He
and Biden wanted to avoid war with Iran at all costs. Iran is motivated by an apocalyptic religious vision of world events.
Meanwhile, China is stomping its way around the Pacific.
Vladimir Putin is causing havoc in Europe after the West did not respect the 1990s understanding not to expand NATO beyond its then borders.
War in Middle East will send fuel prices soaring, weakening already weak European economies.
Western politicians know what is happening but are in complete denial, at least publicly. They pretend to ignore that we have a problem with homegrown Islamists, that puts us on the precipice of World War III.
Our political class pretend not to know what a woman is!
We need Western politicians to explain that a storm is coming and to reassure people that we can survive provided we take necessary steps.
A step would be to abandon Net Zero in order to ensure we have cheap, abundant energy. And before war breaks out, we need to rebuild our manufacturing sector.
You can't shoot sunbeams. You need missiles.                               
(expose-news.com/2023/11/12 by James Macpherson)

follow on Telegram,MercoglianoTrueBlog



Capodimonte. The Cheaters






I politici sanno cosa sta per succedere ma rifiutano di dirlo

 Un Occidente assonnato si è improvvisamente svegliato in un vicolo buio con tre grossi governi– Iran, Russia e Cina – che ci odiano a morte.
Israele ora sta conducendo una guerra per la sua stessa sopravvivenza. Potremmo effettivamente trovarci nel mezzo di un uragano e questo è in parte il motivo dell’indignazione per le vittime di Gaza. La guerra non è una partita di calcio, si riversa fuori dal campo e gli innocenti vengono tragicamente coinvolti.
Hamas usa il proprio popolo come scudi umani. La Difesa israeliana avverte i civili di fuggire prima di lanciare un attacco.
Stiamo imparando velocemente a non sottovalutare mai la confusione causata da una combinazione di buona volontà confusa e una completa mancanza di conoscenza storica.
Non è una guerra tra Israele e Hamas, è molto più ampia. L’Iran ha trascorso mesi ad addestrare i terroristi di Hamas. Decine di soldati americani sono già rimasti feriti dagli attacchi di droni in Siria.
Questa è una guerra teologica e religiosa.
Quindi, l’Occidente farà finta politica, fingendo soluzioni per fingere problemi.
L’amministrazione Obama decise che il modo migliore per trattare con gli iraniani fosse accarezzarli gentilmente. Lui e Biden volevano evitare a tutti i costi la guerra con l’Iran. L’Iran è motivato da una visione religiosa apocalittica degli eventi mondiali.
Nel frattempo, la Cina si sta facendo strada nel Pacifico.
Vladimir Putin sta causando il caos in Europa dopo che l’Occidente non ha rispettato l’accordo degli anni ’90 di non espandere la NATO oltre i suoi confini di allora.
La guerra in Medio Oriente farà impennare i prezzi del carburante, indebolendo le già deboli economie europee.
I politici occidentali sanno cosa sta succedendo ma lo negano completamente, almeno pubblicamente. Fanno finta di ignorare che abbiamo un problema con gli islamisti nostrani, che ci porta sull’orlo della Terza Guerra Mondiale.
La nostra classe politica fa finta di non sapere cosa sia una donna!
Abbiamo bisogno che i politici occidentali spieghino che sta arrivando una tempesta e che rassicurino le persone che possiamo sopravvivere purché adottiamo le misure necessarie.
Un passo potrebbe essere quello di abbandonare Net Zero per garantire la disponibilità di energia abbondante e a buon mercato. E prima che scoppi la guerra, dobbiamo ricostruire il nostro settore manifatturiero.
Non puoi sparare raggi del sole. Hai bisogno di missili.
(expose-news.com/2023/11/12 di James Macpherson)

follow on Telegram,MercoglianoTrueBlog

                      




Comments