2024 might be a year in which the crises do cascade not natural disasters but social and political disasters.
Much is in response to the likely victory of Trump in the race for presidency.
There is a sheer fear of Trump by the globalists, Davos crowd, progressives, climate alarmists, DEI gurus.
This fear often manifests itself in the form of Trump derangement syndrome, a genuine form of mental illness.
Trump is an existential threat to 50-year-old globalist, anti-nationalist agenda.
To keep him out of the White House, his opponents have resorted to lawfare: the use of law to handicap a political opponent.
It happened in Italy against Silvio Berlusconi
In New York civil case a judge has ruled that Trump must pay $355 million fine, in addition to what may amount to $100 million in interest payments, for a non-crime. No one claims to have been defrauded by him. There's also the defamation verdict awarding $83 million to a plaintiff, the classified documents case in Florida, the Stormy Daniels hush money case brought by biased and incompetent N.Y. District Attorney Alvin Bragg, the elite attacks in the Jan.6 case etc etc.
Confidence in the rule of law is gone.
There will be following social crisis like: energy shortage and blackouts due to green agenda, a new pandemic promoted to impose lockdowns that act as cover for ballot-box stuffing, stock market meltdown cos of excessive government spending, the CBDCs to surveillance on all us, the possible martial law to suspend the American elections, the blood in the street of Chicago during the Democratic National Convention to nominate the candidate in Aug.19-21.
(zerohedge.com /Feb 21, 2024)
follow on Telegram, MercoglianoTrueBlog
Fine Art America |
SCHOOL OF ARTS AND HUMANITIES |
C&EN-American Chemical Society |
brockandstout.com |
Stanno pianificando crisi a cascata
Il 2024 potrebbe essere un anno in cui le crisi non provocheranno disastri naturali ma disastri sociali e politici.
Molto è nella risposta alla probabile vittoria di Trump nella corsa alla presidenza.
C’è una paura assoluta di Trump da parte dei globalisti, della folla di Davos, dei progressisti, degli allarmisti climatici, dei guru del DEI.
Questa paura si manifesta spesso sotto forma di sindrome da disturbo di Trump, una vera e propria forma di malattia mentale.
Trump è una minaccia esistenziale per l’agenda globalista e antinazionalista vecchia di 50 anni.
Per tenerlo fuori dalla Casa Bianca, i suoi oppositori sono ricorsi all’uso della legge per ostacolare l' avversario politico.
È successo in Italia contro Silvio Berlusconi
Nella causa civile di New York un giudice ha stabilito che Trump dovrà pagare una multa di 355 milioni di dollari, oltre a una cifra che potrebbe ammontare a 100 milioni di dollari in pagamento di interessi, per un non-reato. Nessuno sostiene di essere stato defraudato da lui. C'è anche il verdetto di diffamazione che assegna 83 milioni di dollari a chi lo ha querelato, il caso dei documenti riservati in Florida, la causa del silenzio pagato a Stormy Daniels gestita dalla prevenuta e incompetente procuratrice distrettuale di New York Alvin Bragg, gli attacchi dell'élite per il 6 gennaio etc. etc.
La fiducia nello Stato di diritto è scomparsa.
Ne potranno conseguire crisi sociali come: carenze energetiche e blackout dovuti all’agenda verde, una nuova pandemia promossa per imporre blocchi che fungano da copertura per il voto per posta(che ha fatto vincere Biden), crolli del mercato azionario a causa dell’eccessiva spesa pubblica, la moneta CBDC per la sorveglianza su tutti noi , una possibile legge marziale per sospendere le elezioni americane, il sangue nelle strade di Chicago durante la Convention nazionale democratica per nominare il candidato del 19-21 agosto.
(zerohedge.com/21 febbraio 2024)
follow on Telegram, MercoglianoTrueBlog
Comments
Post a Comment